22 Ağustos 2014 Cuma

Atarlı Sözler

Bu sayfada atarlı sözler, giderli sözler, facebook için atarlı sözler, kısa atarlı sözlere ulaşabilir ve sosyal medayadan paylaşabilirsiniz...

Alttan aldık yeteri kadar, bundan sonra herkes ederi kadar!

Senin yaptığın atar, benim hayatıma renk katar be güzelim!

Ben cümleleri çok iyi deviririm. Sen enkazından kurtulmaya bak!

Şeytan olup kanıma girersen; Azrail olup canını alırım!

Benim ayağımın altıda müsait başımın üstü de. Nerede olacağını sen belirle.

Değer verdik yeteri kadar, artık herkes ederi kadar!

Değer verdiklerim yüzüme kapıları kapatırsa, bir daha açılmasın diye ben o kapıların üzerine beton dökmesini de bilirim

Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık. Geride kalanlar ya hızımıza yetişemediler, ya da insanlığımıza.

Ben senden mutlu bir son değil, mutlu bir sonsuzluk istemiştim. Anlamadın!

Bazen sabrederim bazen kahrederim. Bazen ise affederim, bazen de mahvederim.

Sahne senin, devam et. Ama sıra bana gelmesin dua et!

Ben senin gibi çok rüya görürüm. Ama sen benim gibi bir gerçek daha yaşayamazsın!

Ben bana inananı hiç yarı yolda bırakmadım. Bırakanı da bir daha asla ‘adam’ yerine koymadım!

Arkamdan konuşup beste yapacağına, yüzüme konuş da düet yapalım!

Adam gibi sevenin aldığı uluslararası ödüldür, ‘yalnızlık!’

Meşhurdur benim kafası güzel sevmelerim, sen yeter ki gidiyorum de bileti ben keserim!

Ne kadar acıdır ki; öve öve bitiremediğiniz aşkınızı, söve söve bitirirsiniz!
Bizim tövbe ettiklerimiz milletin duası olmuş.

Vazgeçmeler mi? Yanından bile geçmedim… Sadece gidene yol verdim!

Bu aşkı ikiye bölersek, sana eyvah düşer, bana eyvallah!

Yere çekim, suya kaldırma gücünü veren kudret, bana da senin yokluğunu kaldırma gücünü verir elbet. Rahat ol sen!

Dilerim ki ben olmadan huzur uğramasın yastığına, Allah rahatlık vermesin sana bana ait olmayan hiç bir omuzda!

Beni kaybetmeyi seçeni kazanmak için uğraşmam.

Beddualarımı onda bırakır, sevaplarımı yüreğimde saklarım. Masum bir günahsa yaşadığım, gururumdan susarım.

Giden gitsin, yangınlarla döner. Arkama bile bakmam çünkü krallar önde gider.

Ne kimseyi takarım, ne de canımı sıkarım. Keyfime bakar, hayatımı yaşarım.

Varsa atarım cezamı yatarım. Ne alayına gider nede kralına alayı da ayağıma gelsin.

Sen benim adımı anlamazsın. Bırak dost kalmayı, düşmanım bile olamazsın!

Firari saatler arkasından gelen isyankar sokakların, tövbekar çocuklarıyız biz. Sevdiğimiz için yaşar, dostluğumuz için ölürüz. Hiçbir zaman hiçbir yerde kimseye boyun eğmeyiz!

Kimine göre adam, kimine göre yalanız. Rahat olun siz, biz adamına göre adamız.

Benim rahat edemedim yerde hiç kimse istirahat edemez.

Hep hayır dese de hayat, hep hayırlısı diyeceğim hayata inat.

Delikanlıyız giyenler çok geçti bu alemden, her ortama giren delikanlı sanmasın kendini aniden.

Sırtından vurana kızma arkanı dönen sensin, arkandan konuşana da darılma adam yerine koyan sensin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yandex.Metrica